There was an error displaying content. Please refer to event log.
خداحافظی مجتبی خجسته از باشگاه قشقایی شیراز بعد از اتمام ماموریتش

خداحافظی مجتبی خجسته از باشگاه قشقایی شیراز بعد از اتمام ماموریتش

به نام آن خالقی که آغاز و انجام کارها به پروانه ی سلطان ارادت و مشیت اوست.

باعرض سلام و ادب و احترام

ابتدا پیروزی ارزشمند تیم فوتبال قشقایی شیراز مقابل تیم قدرتمند بعثت کرمانشاه را به تمامی دوستان،هواداران و علاقمندان به فوتبال تبریک عرض می نمایم.

به دعوت دکتر فروردین سرمربی وقت باشگاه و دکتر نجف پور مدیر محترم باشگاه قشقایی ، نزدیک به دو ماه بصورت شبانه روزی و بدون وقفه  مفتخر به همکاری با باشگاه پرهوادار قشقایی بعنوان عضو کوچکی از کادرفنی بوده ام که در طول این روزها هرچه در توان داشته ام در طبقه اخلاص گذاشته و امیدوارم مورد قبول واقع شده باشد.
بنابراین و بر حسب وظیفه جا دارد ابتدا از مدیر فهیم و باشخصیت باشگاه جناب دکتر نجف پور و همچنین مسئولان جان بر کف و از خودگذشته باشگاه اقایان امین نجف پور،دکتر طیب پور،مهندس یاشار کشکولی، فرهادی،جهانگیری،هاشمی خواه که در تمام این مدت سعی در حل مشکلات باشگاه و حاکم کردن فضایی آرام داشته اند تشکر و قدردانی کنم.

همچنین از کادر فنی بادانش و شایسته قشقایی و  اعتماد انها بویژه سرپرست دلسوز اقای معلم و عزیزانم دکتر فروردین ،رضاتارخ،محمد مطوری و مهدی تارخ که در  این مدت بنده حقیر را تحمل نمودند تشکر و سپاسگزاری میکنم و دست تک تک این عزیزان را میبوسم.

و همچنین تشکر ویژه از کادر فنی بسیار خوب قبلی که حفظ سهمیه باشگاه مرهون زحمات آنها نیز میباشد اساتید بزرگوارم اقایان جلیل دوران، اصغر اکبری و جواد ستایش زاده که همه این عزیزان به نوبه خود برای قشقایی بزرگ افتخار افرینی کرده و در این موفقیت سهم بسزایی دارند.

و تشکر و سپاس بیکران از تک تک بازیکنان غیرتمند و باشرف باشگاه قشقایی که با یکدلی،اتحاد و از خودگذشتگی و تحمل سختی ها و مشکلات توانستند با صعه صدر و شکیبایی ، بر تمامی موانع فائق آیند و امید را در دل تمامی مردم شیراز و استان فارس زنده نگه دارند.


و اما هواداران شجاع،باشخصیت و فرهیخته باشگاه و ایل افتخار افرین قشقایی و تمامی ترک زبانان غیور ایران اسلامی

     از اینکه در کنف الطاف خاصه ی الهی یک فصل را در کسوت حامی و هوادار باشگاه مردمی قشقایی شیراز به انجام وظیفه ای ثمربخش و موثر  پرداخته اید ، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات و حمایت های مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت فوتبال در باشگاه قشقایی ؛ نهایت سپاس  و قدردانی را خدمت شما هواداران و خانواده محترمتان که در این تلاش و به ثمر رسیدن آن یار و همراه شما بوده اند ابراز داریم.

هیچگاه خاطره ی تلاش ها و حمایت های بی وقفه شما از یاد برده نخواهد شد و امیدوارم در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار همکاری شما در عرصه ورزش بهره مند و برخوردار باشیم و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نطاق فراق می کشد ، رسن تسلی بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته ایم و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده ایم.

خاطره های شیرین شما همواره در صفحه ی ذهنمان جاوید خواهد ماند.در آسمان آبی خاطره ها نامتان و یادتان با اکسیر عشق برقرار و ماندگار باد و دریای نیلگون زندگیتان از شکوه مودت و محبت ، رخشان و درخشان باد.
 

امیدوارم تمامی عزیزان ، تمامی قصورات و کاستی های بنده حقیر در امور محوله  را به بزرگی خودتان بخشیده و حلال نمایید.

برای باشگاه بزرگ قشقایی در فصل اینده بهترین ها را ارزومندم و امیدوارم همیشه سرافراز و سعادتمند و پایدار و در کنار خانواده های محترمتان عید مبارکی را در پیش داشته باشید.

  مدیون محبت های همیشگی شما  
مجتبی خجسته 

The comment feature is locked by administrator.
Sort by: